F2L Standings Table - Season 2008



GP

W

D

L

GS

GA

GD

P

1

Clayton Destiny

7

4

2

1

12

3

9

14

2

Al-Hambra

7

3

2

2

14

6

8

11

3

Al-Ahly

7

3

2

2

12

7

5

11

4

White Roses

7

2

5

0

8

5

3

11

5

Freedom Fighters

7

3

2

2

9

7

2

11

6

Shabab Cergas

7

3

1

3

8

11

-3

10

7

Bunga Tanjung

7

1

1

5

5

17

-12

4

8

Westside Labourist

7

0

3

4

3

14

-11

3

Match Week 2 Review - 3 May 2008


Famsy Footbalitis League

Turf de Melbourne

Alhambra
0-1
Freedom Fighters

Clayton Destiny
2-0
Shabab Cergas

Al-Ahly
3-0
Bunga Tanjung

White Roses
1-1
Westside Labourist


Farhan al-Ahly:
"alhamdulillah, kita berjaya pada 2 game yg awal walaupun tahap permainan masih tidak memuaskan dan banyak peluang keemasan dilepaskan dengan begitu sahaja..insyaAllah, kami akan memperbaiki kelemahan menjelang pertemuan dgn Clayton.."

Asmawi Shabab Cergas:
Secara keseluruhan permainan berlangsung dengan baik dan lancar. Terdapat peningkatan berbanding perlawanan pembukaan 2 minggu lepas. Dengan kehadiran lebih ramai peserta menambahkan lagi kemeriahan pada hari perlawanan. Team Shabab Cergas juga tidak ketinggalan mempamerkan aksi-aksi hebat tetapi malangnya rezeki tidak menyebelahi kami. Walau apapun kami akan cuba sedaya-upaya pada perlawanan seterusnya. Doakan kami berjaya...

Nazri al-Hambra:
Perlawanan antara 2 pasukan gergasi ini memang sengit seperti dijangkakan. Melalui pemerhatian saya, team alhambra masih mencari kesinambungan antara pemain2 dan insyallah, pengalaman akan membantu kami untuk terus memburu juara liga musim ini. Tahniah kepada para pemain dan teruskan usaha.

Muhamad Nor Freedom Fighters:
Alhamdulillah dan terima kasih saya ucapkan kepada semua yang terlibat terutamanya team saya dan team lawan di atas semangat keIslaman dan kesukanan yang anda tunjukkan.

Mohd Fikri White Roses:
Syukur kerana kami masih mampu mengekalkan rekod tanpa kalah. Tahniah kepada Wan, Fakri, Nazer, Syarul, Afiq Omar, Firadaus (di loan kpd team lain), Hafiz Alami (di loan), Ismail, Zaini dan tak lupa jua kepada saya sendiri, kerana berjaya bermain dengan gigih tanpa menimbulkan huru-hara. Apa-apa pun, semoga ciri-ciri Muslim akan kita kekalkan pada perlawanan-perlawanan seterusnya...Play as a Muslim!!!


Ariff Westside Labourist:
Alhamdulillah, we managed to get a draw from our match against White Roses.
I would like to congratulate the players from both sides for displaying an exciting match. Our team were better organized compared to the previous match against Al-Ahly and this time around we even took the lead with a spectacular goal from Suboh. I could have changed the strategy and told the players to play with a more defending approach. But then again, Westside Labourists is all about playing beatiful. We cannot afford to sacrifice our style of football just to get a good result. Anyway, I hope we all learn from our mistakes and show a better performance in the next match.

Hikbal Clayton's Destiny:
Alhamdulillah, congrates Clayton Destiny. Keep up the good work. May our success parallel with the intention that we agreed on.

0 comments: